BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 6, 2010

aRinaH D!yaNah

HELLO!!


Nama saya Nur Arinah Diyanah..


saya mahu berkongsi tentang kehidupan harian saya di rumah


Saya selalu bermain komputer waktu saya mempunyai masa lapang atau selepas menyelesaikan kerja sekolah.


Saya selalu melayari lelaman web seperti - youtube,facebook,mencari lirik dan banyak2 lagi.


Selain menglungsuri lelaman web,saya jugak gemar menonton televisyen bersama keluarga saya.


Kadang kala jika mempunyai masa lapang yang sangat membosankan terutama pada hujung minggu,kami sekeluarga akan ke tempat2 yang kami gemari seperti Bugis,Geylang,Orchard dan sebagainya.


....


Waktu di sekolah saya selalu gembira kerana dapat bersama-sama dengan kawan-kawan sekolah saya.


Saya jugak gemar membuat kerja sekolah sama kawan saya kerana sewaktu saya tidak tahu bagaimana menjawab soalan yang diberi,saya boleh meminta bantuan kawan saya untuk menolong saya.Di sekolah saya suka bergurau senda bersama kawan saya.


...


Di sini sahaja yang saya dapat berkongsi bersama kalian.


Jumpa lagi!!

0 comments: