BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 3, 2010

TeNtAnG Hadi...AkTiViTi IndIvIdUaL!!!

















Ini saya Abdul Hady yang hendak mengkongiskan aktiviti saya! Ini adalah saya yang menjadi penjaga gawang..Pada darjah 4 lagi,saya tidak tahu baigamana teknik-teknik untuk menedang bola.Tetapi semakin saya membesar,abang saya,Zaki mengajar saya baigmana hendak menedang bola,menjadi penyerang dan banyak lagi. Dia mengajar saya mengikut tingkat(levels).Dia pun mengajar saya untuk menjadi seorang penjaga gawang yang hebat.Dia bercakap dengan saya bahawa penjaga gawang adalah pekara yang mudah.Penjaga gawang harus mefokuskan arah kepadaa bola dan harus pandai untuk melonjat(dive) untuk menselamatkan bola itu dari memasuki ke dalam gawang.Jika bola itu termasuk, bahawa musuh(oppenet)kami menghasilkan satu mata..ini sahaja yang dapat saya kongsi bersama kalian..
-Sekian Terima Kasih-


0 comments: