BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 7, 2010

syaraFANA!! (:




HELLO Hello Hello semua! (:
Nurul SyaraFANA disini..

Saya ingin memberitahu kamu semua tentang apa yang saya lakukan pada masa lapang dan
apabila saya bosan di rumah. Apabila saya bosan di rumah saya suka mendengar musik. Ia
tidak membosankan saya kerana musik bagi saya menyeronokkan dan menenangkan saya. Saya juga gemar mendengar musik
yang dinyayikan oleh JUSTINdrewBIEBER!!
Pada masa lapang juga, saya kadang-kala keluar bersama keluarga di merata-rata tampat seperti di;- (Johor,VivOCity,Suntec ) dan banyak tempat lagi..



Saya gemar sangat bersama-sama dengan rakan-rakan saya kerana apabila saya dalam kesusuahan meraka lah yang akan
membantu saya. Rakan-rakan saya juga suka membuat lawak. HAHAHAHAHAHAHA!!
Harap-harap pembaca suka kepada apa yang saya tulis ini. . .
Sampai sini sahaja ia.. -fana !!

0 comments: